Reklamní mikiny jsou nejen propagačním materiálem

.


Módní prvek, který je velmi oblíbený nejen u mladé generace. Reklamní mikiny jsou na výběr s kapucí či bez. Oděv, který sluší a rádi nosí děti, ženy i muži. Jedná se o velmi populární část oblečení.
 holka v mikině.jpg
Věděli jste, že…
 
Co se týče historie, tak ta sahá až do dvacátých let, kdy Benjamin Russell s asistencí svého syna Benjamina mladšího vynalezl první sportovní mikinu. Byla určena pro jeho tým, tj. hráče amerického fotbalu. Hráčské dresy byly původně z vlny, což není adekvátní materiál na sport. Záhy, po úspěchu u synova týmu, si Russell otevřel první vlastní obchod orientující se na sportovní oblečení. Mnozí zajisté znají.
mikina klokanka.jpg 
Současnost
 
V současné době se jedná především o dokonalé oblečení pro chladnější dny. Ideální vršek i pro trávení letních večerů venku apod. Lze nosit takřka ke všemu, tj. ke kalhotám, k sukni apod. Zvolit můžete tenisky i obuv na podpatku.
 
V nabídce jsou však k dostání reklamní mikiny, které mohou být efektivním propagačním materiálem či k zajištění oblečení pro zaměstnance. Jedná se o kvalitní a dokonalý produkt. Oděv je vyroben z kvalitních materiálů, tj. 65% tvoří bavlna a 35% polyester. K dispozici na výběr je pestrá škála barev, jako je například bílá, červená, modrá, černá apod., lze si zároveň i zvolit oblíbenou variantu, jako je například mikina s kapucí, klokanka unisex či jen klasická mikina unisex.
 
Varianta s kapucí disponuje kapsou a má praktické šňůrky určené ke stažení, rukávy jsou lemovány kvalitním patentem. Klasická verze zaujme kvalitou provedení, patenty na rukávech a dvojitým prošitím lemu u krku. Díky mnoha dostupným velikostem jsou vhodné pro děti, ženy i muže. Každopádně případné logo firmy nebo jinak řešená propagace či potisk se na nich bude dokonale vyjímat.
 
Však dnes jsou mikiny velmi často vidět s interesantním potiskem či jinak řešenými různými obrázky nebo nápisy.

.

Reklamní mikiny jsou nejen propagačním materiálem
3.4 (68%)5
.